我喜欢的运动 The Sport I Like

admin2021-02-13391The Sport I Like习惯健康的生活方式慢跑我喜欢的运动球队篮球锻炼我最喜欢的运动校运会

今天小学生英语作文范文大全要给大家带来的英语范文是:我喜欢的运动 The Sport I Like,希望对小朋友写作英语作文有帮助。

I love sports so much. It makes me feel young and passion. When I was very small, I have watched a lot of basketball matches with my father, we cheer for our favorite team. I keep the habit of taking exercise every day. Sometimes I jog. Sometimes I play basketball with my friends. I feel so good and I keep the healthy lifestyle.

我喜欢运动,运动让我感到年轻和富有激情。在我很小的时候,我和父亲看过很多篮球比赛,我们给最喜欢的球队欢呼。我每天都保持着锻炼的习惯。有时我慢跑,有时我和朋友打篮球。我感觉很好并且一直保持着健康的生活方式。

以上关于我喜欢的运动的英语作文The Sport I Like英语范文由小编收集自网络,不知道有没有帮助到您写作我喜欢的运动 The Sport I Like。

转载声明:本站发布文章及版权归原作者所有,转载本站文章请注明文章来源!

本文链接:https://www.chinglish.ac.cn/xxs/xxszzs3Ead6.html

上一篇:绰号 Nickname

下一篇:湖 The Lake

网友评论