关于友谊 Friendship

admin2021-02-13498Friendship保守秘密关于友谊坚强小学英语作文我最好的朋友友情我的秘密

今天小学生英语作文范文大全要给大家带来的英语范文是:关于友谊 Friendship,希望对小朋友写作英语作文有帮助。

I have a very good friend, and her name is Li Hong. She is a very nice person that she always helps me to solve many problems. So I like to share my secret with her and she promises me to never tell others. The friendship makes me stronger. When I feel sad, I can talk to Li Hong. I wish I can do something for her. 

我有一个很好的朋友,她的名字叫李红。她是一个很好的人,她总是帮我解决各种问题。所以我喜欢和她分享我的秘密,她也承诺永远不会把我的秘密告诉别人。友谊让我更坚强,在我难过的时候,我可以找李红交流。我希望我能为她做点事。

以上关于关于友谊的英语作文Friendship英语范文由小编收集自网络,不知道有没有帮助到您写作关于友谊 Friendship。

转载声明:本站发布文章及版权归原作者所有,转载本站文章请注明文章来源!

本文链接:https://www.chinglish.ac.cn/xxs/xxsyhVMBFib.html

网友评论