爱的味道 The Smell of Love

admin2021-02-13500爱的味道happiestLoverice妈妈

今天小学生英语作文范文大全要给大家带来的英语范文是:爱的味道 The Smell of Love,希望对小朋友写作英语作文有帮助。

Mother is the greatest person in the world, she takes care of me all the time, every time when I go home after school, she cooks the delicious food for me. I can smell the tasted favor when I come in the house, the ripen rice’s favor is full of the house, all of these make me feel I am the happiest girl in the world, I smell the love.

妈妈是这个世界上最伟大的人,她一直在照顾着我,每次当我放学回家后,她都会为我煮美味的食物。在我踏进家门的那刻起,我可以闻到美味的气味,饭熟的气味充满了整个房子,所有的这些让我感到我是这个世界上最幸福的女孩,我闻到了爱的味道。

以上关于爱的味道的英语作文The Smell of Love英语范文由小编收集自网络,不知道有没有帮助到您写作爱的味道 The Smell of Love。

转载声明:本站发布文章及版权归原作者所有,转载本站文章请注明文章来源!

本文链接:https://www.chinglish.ac.cn/xxs/xxskKGpCRaM.html

网友评论